hemstädning

Skulle det inte vara skönt komma till en nystädat hem och slippa allt huvudvärk med att dra runt dammsugare, moppa golvet och skura badrummet? Låt oss göra din vardag enklare! Det behöver inte vara så dyrt och komplicerad. Du väljer själv när och hur ofta städningen ska ske. 

Vad Ingår I Hemstädning?

Följande moment ingår i hemstädning enligt normalt utförande:

Köket

  • Avtorkning utav skåpluckor/lådfronter
  • Fronter på vitvaror där man kommer åt
  • Rengöring utav spishäll och utsidan på ugnsluckan
  • Avtorkning utav spisfläkt, ovanpå och under
  • Rengöring utav bänkar, diskhon och vattenblandare
  • Avtorkning utav kakel/väggar ovanför bänkarna
  • Rengöring utav sopskåpet
  • Rengöring utav kaffebryggares utsida, vattenkokare samt övriga hushållsmaskiner
  • Rengöring utav microvågsugn, in- och utsida
  • Rengöring utav fönsterbrädor, bord och stolar 

Badrummet

  • Rengöring utav duschkabin/badkar, in- och utsida samt kanterna
  • Rengöring utav hela WC-stolen, in- och utsidor
  • Rengöring utav badrumsinredning och speglar
  • Rengöring utav väggarna över badkar och handfat

Övriga rum (vardagsrum, sovrum, hall mm.)

  • Dammtorkning utav samtliga fria ytor, på möbler, tavelramar, lampskärmar, lister, socklar mm.

Golven

  • Dammsugning utav golv och mattor
  • Våttorkning utav golvytor

Övriga moment – i mån av tid

Försäkring och kvalitetsgaranti: Karavan Point Nordic AB är ansvarsförsäkrade hos If försäkring och ger 3 dagars kvalitetsgaranti på städningen. Kvalitetsgarantin innebär att Karavan Point Nordic AB åtgärdar eventuella brister som ni skulle upptäcka, helt kostnadsfritt.

Reklamation: Om ni mot all förmodan inte skulle vara nöjda med städningen, kontakta oss inom 3 dagar. Då åtgärdas eventuella brister helt kostnadsfritt, däremot behöver vi få tillgång till bostaden för att kunna åtgärda bristerna. OBS! Om vi inte skulle kunna åtgärda städningen då fakturerar vi er hela beloppet.

Vid avbokning utav städningen skall detta ske skriftligt via e-post alt. sms till 073 962 4977 senast 1-2 dagar innan städdatum (vänligen ange namn, städdatum, adress samt tel.nummer). Om städningen inte avbokas i tid, debiterar vi fullt pris för städningen.

Övriga moment – i mån av tid

Försäkring och kvalitetsgaranti: Karavan Point Nordic AB är ansvarsförsäkrade hos If försäkring och ger 3 dagars kvalitetsgaranti på städningen. Kvalitetsgarantin innebär att Karavan Point Nordic AB åtgärdar eventuella brister som ni skulle upptäcka, helt kostnadsfritt.

Reklamation: Om ni mot all förmodan inte skulle vara nöjda med städningen, kontakta oss inom 3 dagar. Då åtgärdas eventuella brister helt kostnadsfritt, däremot behöver vi få tillgång till bostaden för att kunna åtgärda bristerna. OBS! Om vi inte skulle kunna åtgärda städningen då fakturerar vi er hela beloppet.

Vid avbokning utav städningen skall detta ske skriftligt via e-post alt. sms till 073 962 4977 senast 1-2 dagar innan städdatum (vänligen ange namn, städdatum, adress samt tel.nummer). Om städningen inte avbokas i tid, debiterar vi fullt pris för städningen.

Flyttstäd
Hemstäd kök